עורך דין מסחרי

עורך דין מסחרי עוסק בדיני חברות. עורך דין מסחרי מלווה את החברה משלב הקמתה ומטפל בהליך פתיחת החברה. עסקים קטנים כגדולים בוחרים בצורת ההתאגדות של חברה בע”מ.

כאשר היא מתחילה לפעול, יערוך עבורה את ההסכמים המסחריים שלה ויעניק לה ליווי משפטי שוטף על מנת שתתנהל על פי דין ותעמוד בכל התחייבויותיה המשפטיות:

  • הקמת חברה: לפני שניתן יהיה להתחיל בפעילות העסקית יש לדאוג לפתיחת החברה. הליך זה כולל מספר פעולות משפטיות, ביניהן: ניסוח תקנון החברה, מינוי דירקטוריון, חלוקת המניות ורישום החברה. כמו כן, יש לפתוח חשבון בנק עסקי ותיק במס הכנסה, במע”מ ובביטוח לאומי.
  • עריכת הסכמים: פעילותה של חברה בע”מ מתבססת מטבע הדברים על ההסכמים שלה. לשם יצירת יחסים עסקיים פוריים וצמצום הסיכון לסכסוך בין הצדדים, על כל חוזה להיות מנוסח על ידי עו”ד המתחמחה בתחום ובעל ידע וניסיון. משרדנו עורך מגוון רחב של הסכמים על פי צרכי החברה ובין היתר: הסכמי מייסדים, חוזי הלוואה, הסכמי שותפות וכיו”ב.
  • ליווי משפטי שוטף: על מנת שחברה תתנהל על פי חוק ותצמצם חשיפה לתביעות, עליה לקבל ייעוץ משפטי שוטף בעל שני פנים. פן אחד הוא מתן מענה לשאלות משפטיות העולות בשגרת היומיום. הפן השני הוא עריכת חוות דעת מקצועיות בסוגיות שונות הנוגעות לפעילות החברה, כמו גם שינויי חקיקה אשר עליה להטמיע במסגרת פעילותה.
  • פירוק חברה: עו”ד מסחרי מטפל גם בהליך של סגירת חברה, אותו ניתן לבצע בדרכים שונות. משרדנו ידאג כי ההליך יתנהל באפיק המתאים ובאופן היעיל ביותר, תוך חסכון בעלויות ובירוקרטיה. בין היתר אנו דואגים לכך כי החברה לא תמשיך להיות מחויבת באגרה שנתית, דבר החושף אותה לקנסות כבדים אם התשלום אינו מתבטל.

תפקידו העיקרי של עורך דין מסחרי

חלק מרכזי בעבודתו של עורך דין מסחרי הוא ייצוג הלקוח בהליכים משפטיים לרבות סכסוכים חוזיים ותביעות כספיות.

אנו מייצגים בכל הערכאות השיפוטיות ומאחורינו ניסיון עשיר, ידע ומיומנות. בזכות אלו, בכל תיק המגיע אלינו, אנו מגבשים את האסטרטגיה המשפטית המתאימה על פי נסיבות המקרה וקשובים לצרכיו של הלקוח שהנם במעלה הראשונה.

פנינו תמיד אל ההישג המשפטי הטוב ביותר אליו ניתן להגיע ולשם כך אנו מתכננים בקפידה כל מהלך בתיק ופועלים למען הלקוח במסירות ובנחישות.

הליווי המקצועי של עורך דין מסחרי מתחיל מהשלב המקדמי ביותר של ההליך המשפטי ועד לסיומו, בין אם הוא מתנהל בערכאות ובין אם מחוץ לבית המשפט, במסגרת של בוררות או גישור.

עורך דין מסחרי עוסק בדיני מקרקעין

רוצים להקים חברה או לרכוש נכס? התאגיד שלכם עומד בפני תביעה משפטית? עורך דין מסחרי יטפל בכל ההיבטים המשפטיים של ההליך או העסקה ויעניק לכם ייעוץ וליווי מקצועי מסור. עסקאות נדל”ן, כמו רכישת דירה או נכס מסחרי, הן עסקאות יקרות מאוד ומורכבות מאוד, בעלות היבטים משפטיים וכלכליים נרחבים. על כן, לא ניתן להכביר בחשיבותו של ייצוג משפטי איכותי של עו”ד בתחום בכל עסקת מקרקעין, בין אם מדובר באדם פרטי ובין אם בעסק.

משרדנו המתמחה בתחום הנדל”ן מלווה את הלקוח לאורך כל שלבי העסקה מא’ ועד ת’. אנו מבצעים את כל הבדיקות המקדמיות הדרושות לנכס בהתאם לסוגו ומנהלים את המשא ומתן מול הצד השני, על הסכם הרכישה ודואגים לתנאי העסקה הכדאיים ביותר עבור הלקוח.

המשרד מתמחה במיסוי מקרקעין, סוגיה בעלת חשיבות כלכלית רבה מאוד עבור הלקוח ודואג לכל פן בעסקת הנדל”ן המקדם ושומר על זכויות הלקוח. בין עסקאות הנדל”ן בהם אנו מטפלים: רכישת דירה מקבלן, רכישת דירה יד שנייה, רכישה או מכירה של נכסים מסחריים. כמו כן, אנו מייצגים בהליכים של פירוק שיתוף במקרקעין.

תחומי העיסוק של עורך דין מסחרי

רכישת דירה מקבלן
רכישת דירה מקבלן
רישום חברה
רישום חברה
פירוק חברה
פירוק חברה
הליך פתיחה ורישום חברה
פירוק חברה מרצון
השאירו פרטים
זקוקים לייעוץ? התקשרו עכשיו: 077-9977996 או השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם