עו”ד מכירת / רכישת דירה

בטיפול של עו”ד מכירת דירה / רכישת דירה  יד שנייה  קיים שוני מטיפול של עו”ד לקניית דירה מקבלן. ישנם קריטריונים חשובים שעליכם לדעת לפני הרכישה, במעמד החתימה על החוזה ועוד. קניית דירה היא ההוצאה הכספית  הגדולה בחיים ולכן חשוב מאוד להיעזר בליווי וייעוץ משפטי של עו”ד קניית דירה הבקיא בתחום. כדאי לשכור את שירותיו של רונן ליבוביץ’ – משרד עורכי דין ונוטריון על מנת להיות בטוחים בהליך של מכירת דירה או קנייתה לרבות תכנון נכון של הליכי מכירה/רכישה, בטחונות מתאימים, וודאות והשלמת הרישום..

מה הם הסכמי מכר יד שנייה?

חוזה למכירת דירה או חוזה לקניית דירה יד שנייה. בשונה מקניית דירה מקבלן, דירה יד שניה כבר בנויה. מבחינה משפטית חובה לבצע בדיקות מסויימות לפני שחותמים על חוזה קניית דירה שיוכלו להשפיע אם לחתום על חוזה קניית דירה מול בעל הדירה ואף על המחיר. חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין מקרקעין מטעם משרדנו שיוכל לסייע לכם במהלך הבדיקות המקדימות ובעריכת החוזה

ההבדלים בין רכישת דירה חדשה או יד שנייה

ישנו הבדל ברור מבחינת סעיפי החוק בין רכישת דירה מקבלן לבין חוזה קניית דירה יד שנייה. כאשר מדובר בקניית דירה  מקבלן “על הנייר” בית המשפט יוצא בהנחה כי הקונה הוא הצד החלש ולכן יש חוקים המגנים על הקונה אך כאשר מדובר בקניית דירה יד שניה מבחינת החוק שני הצדדים שווים בכוחם, מאחר ו-2 הצדדים הינם גורמים פרטיים לרוב ובכוחם לנסח באמצעות עו”ד למכירת הדירה מצד המוכר ועו”ד לקניית דירה מצד הקונה את סעיפי חוזה מכירת דירה ותנאי חוזה קניית דירה. בדיוק לשם כך חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין מכירת דירה מטעם משרדנו עורכי דין ונוטריון –  רונן ליבוביץ’ שיוכל לסייע לכם במהלך הבדיקות המקדימות ובעריכת החוזה עם סעיפים המגנים עליכם כחוק.

בדיקות טרם קניה בהליך חוזה דירה יד שנייה

כחלק מהבדיקות המתקיימות טרם הרכישה מומלץ לקונה לבצע את הבדיקות הבאות קודם חתימה על חוזה קניית דירה יד שנייה: בדיקות ברשות המקומית על קיום היתר בניה, מבנה מסוכן, התראות הנדסיות או תכנוניות, בדיקת מצבה הפיזי שלהדירה, מתקניה והבניין, בדיקת זכויות המוכר בדירה , שטח הדירה ארנונה מול טאבו, בדיקת הסביבה, היטלים ועוד בדיקות נוספות. עו”ד קניית דירה במשרדנו ידריך אתכם לגבי אופי הבדיקות המקדימות שיש לבצע, ויסביר לכם על הבדיקות שבאחריותו כעורך דין מקרקעין לבצע טרם חתימה על חוזה קניית דירה.

מעוניינים בפרטים נוספים על חוזה מכירת / קניית דירה? התקשרו כבר עכשיו למספר המופיע באתר ותאמו פגישת ייעוץ עם עורך דין מטעמנו.

השאירו פרטים
זקוקים לייעוץ? התקשרו עכשיו: 077-9977996 או השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם