אימות חתימה נוטריוני

אימות חתימה נוטריוני הוא שם לתהליך אימות חתימה על מסמך הנדרש להגשה על ידי הרשויות.

במקרים מסוימים כמו מסמכים בנקאיים או משפטיים יידרש האזרח להגיש את המסמך לנוטריון על מנת לבצע אימות חתימה נוטריוני. אימות זה מהווה אסמכתא על פי חוק לאמיתות המסמך ומאפשרת את המשך הגשתו לגורמים הנדרשים.

מה הוא אימות חתימה נוטריוני? אימות חתימות נוטריוני הוא אסמכתא חותכת לאמיתות מסמך וקבילותו במוסדות המדינה והמשפט. המסמך שנבדק באופן מעמיק על ידי נוטריון מקצועי במשרדנו עורכי דין ונוטריון- ליבוביץ ושות’ ולאחר כמובן שמוכחת אמיתותו הנוטריון שלנו חותם על המסמך ומעניק לו מעמד של מסמך הנושא אימות חתימה נוטריוני.

אימות חתימה נוטריוני במשרד עורך דין מקצועי

כאשר מדובר בפעולה כה חשובה כדאי מאוד לבחור בנוטריון מוסמך של משרד עורך דין מקצועי ומנוסה. הנוטריון מתמחה בהתבוננות בכל הפרטים החשובים במסמך וכמובן בבדיקת סעיפים המעניקים למסמך תוקף קביל באופן משפטי.
משרדנו עורכי דין ונוטריון- ליבוביץ ושות’ הוא משרד עורכי דין מנוסה ואיכותי בתחום של שירותי נוטריון, לרבות אימות חתימה נוטריוני המוענק על ידי נוטריון מוסמך מטעם משרדנו.

אנו מתחייבים להעניק ללקוחותינו הצעת מחיר הוגנת שתאפשר אימות חתימה נוטריוני למסמכים אשר ברשותכם. המחירים להליך נקבעים על פי תקנות משרד המשפטים

כדאי מאוד להתייעץ עם נוטריון מנוסה מטעם משרדנו עורכי דין ונוטריון- ליבוביץ ושות’ אשר יוכל להעניק לכם את כל הפרטים הנחוצים לאימות המסמך. נוטריון מטעמנו הוא בעל וותק וניסיון עשיר ויודע לבחון בצורה מדוקדקת ואמינה את המסמכים המוגשים לו. על מנת להימנע מהליכים משפטיים ארוכים, בירוקרטיה וטופסולוגיה כדאי להגיע לנוטריון מטעמנו שיאשר את המסמך על ידי אימות חתימה על ידי הנוטריון.

משרדנו עורכי דין ונוטריון- ליבוביץ ושות’ מתחייב ליושרה ואמינות בכל מתן שירותים משפטיים. אנו מקפידים על בדיקה ואימות מעמיק של המסמכים הנבדקים ונצמדים לסעיפים המשפטיים החשובים המדריכים אותנו בהליך.

.צרו קשר עם משרדנו כבר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ עם נוטריון

צוואות וירושות
אימות הצהרה נוטריוני
אימות חתימה נוטריוני
אימות חתימה נוטריוני
תהליך הפקת תרגום נוטריוני
חתימת נוטריון
נוטריון ציבורי
נוטריון ציבורי
השאירו פרטים
זקוקים לייעוץ? התקשרו עכשיו: 077-9977996 או השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם