תמ”א 38 – התמחות בייצוג דיירים בלבד

עסקת תמ”א 38 נחשבת לאחת העסקאות הקשות והמורכבות בתחום הנדל”ן ומצריכה ידע, נסיון והרבה מקצועיות.

אנחנו במשרד עורכי דין ונוטריון – רונן ליבוביץ’ שמחים להעמיד לרשותכם את הידע, הנסיון והמקצועיות שלנו כדי לעזור לכם בתהליך המסובך הזה. משרדנו מייצג דיירים בלבד בפרויקטים של התחדשות עירונית לרבות תמ”א 38/1, 38/2 ופינוי בינוי. אצלנו אך ורק טובתכם כדיירים עומדת לנגד עינינו ואתם ורק אתם נמצאים בראש מעיינינו.
המשמעות היא שאנחנו עובדים אך ורק עבורכם ומייצגים אך ורק את האינטרסים שלכם. אנחנו עומדים לרשותכם לכל אורך התהליך מתחילתו ועד סופו, מסבירים לכם אודות ההליך תמ”א 38 ושלביו השונים ודואגים אך ורק לכם. אנחנו במשרד עורכי דין ונוטריון ליבוביץ מעמידים לרשותכם את היכולות שלנו כדי להשיג בשבילכם כמה שיותר. ,אנחנו יודעים עד כמה מצבכם מורכב ואנחנו מגלים גמישות מחשבתית, יצירתיות, יכולת הכלה, הקשבה ואמפטיה כדי לעשות את התהליך קל יותר עבורכם. יתרה על כך אנו עוסקים גם בליקויי בנייה, כך שיש לנו ידע נוסף שמשמש אותנו במהלך הפרויקט עם הקבלן.

התקשרות עם היזם / קבלן

אנחנו במשרד עורכי דין ונוטריון רונן ליבוביץ’ מסייעים לכם לבחור את הקבלן המתאים, הן ע”י בחינת ניסיונו בפרוייקטים קודמים, הן ע”י בדיקת איתנותו הפיננסית והן ע”י בחינת עברו בהתנהלות עם דיירים בפרויקטים קודמים. אנו נספק לכם שירותי דיני מקרקעין בצורה המקצועית ביותר

מכיוון שההתקשרות עם היזם/קבלן בפרויקט תמ”א 38 נחשבת מורכבת וסבוכה, אנחנו בוחנים עבורכם את ההיבטים השונים בהסכם התקשרות זה, לרבות:

  • בחינת הביטחונות המתאימים שהיזם/קבלן יעמיד לטובתם על מנת להבטיח שתקבלו את התמורה המקסימלית
  • ליווי בחתימה על מסמכי העסקה
  • בחינת התכניות הקבלניות והיזמיות ובחינת הבקשה להיתר.
  • יצירת הסכמה רחבה לצורך תשתית משותפת שלכם כדיירים מול היזם/קבלן והצגת חזית אחידה

ליווי דיירים

העבודה שלנו במשרד עורכי דין ונוטריון רונן ליבוביץ’ לא מסתיימת פה ואנחנו מלווים אתכם בכל התהליך במטרה אחת – לוודא שהתמורה שתקבלו מהקבלן הינה התמורה המקסימלית. במהלך ביצוע הפרוייקט (לאחר קבלת היתר הבניה התואם את שהובטח לכם בחוזה) משרדנו ילווה אתכם בהתנהלות השוטפת.

אנחנו נעדכן אתכם באמצעות פגישות עדכון שוטפות הודות התקדמות ההליכים ועומדים לרשותכם כל הזמן, לרבות: ליווי עד לקבלת מפתח לדירה החדשה פתרון כל בעיה שתצוץ בקשר עם התחייבויות היזם/קבלן כלפיכם, בדיקה שמבטיחה לכם שהדירה והצמדותיה נרשמות ע”י ב”כ היזם בטאבו על שמכם.

איחור במסירת דירה
איחור במסירת דירה מקבלן
חוזה הרכישה
תביעה לפינוי מושכר
רכישת דירה מקבלן
רכישת דירה מקבלן
רכישת דירה מקבלן
רכישת דירה מקבלן
השאירו פרטים
זקוקים לייעוץ? התקשרו עכשיו: 077-9977996 או השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם